Všeobecné obchodní podmínky a provozní řád

Pořádek dělá přátele, proto všechny zákonné informace, které vám musím sdělit, uvádím přehledně níže.Jsou to obchodní podmínky, které musím používat.

Neměly by být jiné, než u jakéhokoliv jiného semináře.

Pokud budete chtít, přečtete si je.

 

 

I. Obecná ustanovení

1.1 Svět hormonální jógy (dále také jen „SHJ“) je provozován na základě živnostenského oprávnění Šárky Simonidesové, se sídlem Fritzova 1553/25, Jihlava, PSČ 586 01, IČO: 68750901, k poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti jógy.

 

1.2 Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek a provozního řádu (dále jen „VOP“) je úprava vzájemných práv a povinností mezi SHJ a fyzickou osobou účastnící se semináře SHJ (dále také jen „účastník“).

 

1.3  Účastník je povinen seznámit se s všeobecnými obchodními podmínkami SHJ a  je povinen se jimi řídit, a to zejména během účasti na semináři.

 

II. Uzavření smlouvy a storno podmínky

2.1. Odesláním vyplněného přihlašovacího formuláře na příslušný seminář na webových stránkách www.svethormonalnijogy.cz nebo jiném webu vlastněném Šárkou Simonidesovou, vyjadřuje fyzická osoba svůj zájem zúčastnit se daného semináře.

 

2.2 Obdržením emailu s potvrzením přihlášky a VOP ze strany SHJ na příslušný seminář je přihláška oboustranně závazná (dochází k uzavření smlouvy) a její zrušení podléhá obecným pravidlům stornovacích poplatků.

 

2.3 Cenu semináře je účastník povinen uhradit bez zbytečného dokladu po obdržení potvrzení přihlášky, nejpozději tak, aby byla částka připsána na účet č. 2600687511/2010 vedený u FIO Banky v den konání semináře. Jako variabilní symbol účastník uvádí  datum konání semináře ve tvaru DDMMRRRR, např. 7. 11. 2013 = 07112013 a do zprávy pro příjemce vyplní své jméno.

 

2.4 Jestliže se účastník nemůže semináře zúčastnit je povinen se ze semináře písemně prostřednictvím emailu odhlásit. Výše smluvní pokuty (dále jen „storno poplatek“) je vymezena v čl. 2.5.

 

2.5 Při stornování méně než 3 dny před seminářem je záloha nevratná (je možné poslat náhradnici). Storno poplatek činí při odhlášení méně než 7 dní před konáním semináře 50 % z ceny semináře. Storno poplatek při více než 7 dní před konáním semináře činí 10% z ceny semináře (administrativní poplatky). Storno poplatek se nehradí v případě, že za sebe účastník pošle náhradníka, který se namísto něho zúčastní semináře, nebo omluví-li se účastník písemně na email z vážných důvodů, (zejména zdravotních, například těhotenství) před zahájením semináře a zároveň si z nabídky vybere náhradní termín semináře, kde je stále volná kapacita a kterého se zúčastní.

 

2.6 Částka uhrazená za seminář ponížena o případný storno poplatek bude do 14 dní od odhlášení vrácena na účet, ze kterého byla zaplacena.

 

2.7  V případě zrušení semináře z důvodů na straně lektorky, bude dle volby účastníka nabídnut náhradní termín konání semináře nebo vrácena částka zaplacená za seminář.

 

III. Dotazník o zdravotním stavu

3.1 Účastník je povinen před konáním semináře vyplnit a zaslat Dotazník o aktuálním zdravotním stavu, jenž je součástí potvrzovacího emailu, a jehož nedílnou součástí jsou tyto VOP a tento dotazník vyplněný a podepsaný na email info@svethormonalnijogy.cz, a to nejméně 5 dní před konáním semináře, aby mohl být seminář případně uzpůsoben zdravotním omezením účastníka. V případně přihlášení méně než 5 dní před seminářem se potřeba vyplněný dotazník zasílat obratem.

 

3.2 Veškeré v dotazníku uvedené údaje jsou přísně důvěrné a nebudou poskytnuty třetí osobě, slouží pouze pro potřebu semináře SHJ.

 

3.3 SHJ nenese žádnou odpovědnost za vzniklý úraz nebo jiné zdravotní komplikace účastníka v případě neuvedení pravdivých údajů o zdravotním stavu v dotazníku.

 

IV. Povinnosti účastníka během konání semináře

4.1 Účastník je povinen odložit si v průběhu semináře své svršky a další nezbytné věci na místo výslovně určené lektorkou. Za věci uložené v rozporu s těmito pravidly nepřebírá SHJ jakoukoli odpovědnost.

 

V. Zpracovávání osobních údajů a informační povinnost

5.1 Svět hormonální jógy je provozován na základě živnostenského oprávnění Šárky Simonidesové, se sídlem Fritzova 1553/25, Jihlava, PSČ 586 01, IČO: 68750901 zpracovává poskytnuté osobní údaje v rozsahu

 

a.  Jméno, příjmení, adresa a telefonní číslo a emailová adresa účastníka na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále také jen „GDPR“) za účelem splnění smluvní povinnosti poskytnutím služby,

 

b.  věk a údaje o zdravotním stavu (dále také jen „věk a citlivé údaje“) jsou zpracovávány v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR na základě svobodného, konkrétního, informovaného a jednoznačného souhlasu uděleného účastníkem v Dotazníku za účelem vedení celého semináře tak, aby nedošlo k jakýmkoli zdravotním komplikacím na straně účastníka.

 

5.2 Údaje uvedené v bodě 5.1 pod písm. a) těchto VOP jsou dále v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR zpracovávány za účelem případného vymáhání nároku z porušení smlouvy. Proti tomuto zpracování je účastník oprávněn vznést námitku dle čl. 21 GDPR.

 

5.3 Údaje uvedené v bodě 5.1 a 5.2 těchto VOP budou zpracovávány po dobu 5 let od uzavření smlouvy.

 

5.4 Účastník má právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním svých údajů o věku a citlivých údajů. Toto odvolání se nedotýká zpracování, provedeného na základě souhlasu učiněného do odvolání tohoto souhlasu.

 

5.5  Účastník má právo kdykoli žádat přístup ke svým zpracovávaným osobním údajům, opravu a doplnění neúplných osobních údajů, výmaz svých osobních údajů, omezení zpracování, a dále uplatňovat právo na přenositelnost údajů.

 

5.6 Účastník má dále právo podávat stížnosti ohledně zpracovávání osobních údajů dozorovému orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

 

VI. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

6.1 Účastník má, v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na řešení vzniklého spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb s SHJ, pokud se ho nepodaří vyřešit vzájemnou dohodu, prostřednictvím mimosoudního orgánu - České obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

VII. Závěrečná ustanovení

7.1 Práva a povinnosti těmito VOP výslovně neupravené se řídí ustanoveními platných právních předpisů, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.

 

7.2 Tyto VOP vstupují v platnost dne 10.2 2018

Všechna práva vyhrazena © 2017-2018

Obchodní podmínky

Zpracování osobních údajů